Organisasjonskunnskap og ledelse I 1043
Læringsmål
Emnet skal gjere studentane kjende med sentrale problemstillingar og metodar i marknadsføringa. Emnet vil gi studentane noko bransjeinnsikt ved gjennomgang/presentasjon av eksempel frå bransjar og bedrifter og ei grunnleggjande forståing for marknadsføringas verkeområde, slik at studentane kan delta i løysing av enkle marknadsføringsproblem i praksis.
Innhold
Innenfor feltet økonomi og budsjettering går studentene inn på følgende områder:
- Innføring i økonomi og elementær regnskapslære
- Økonomistyring med vekt på budsjettering
- Budsjettering i offentlig sektor med vekt på den kommunale forvaltning
- Idrettens regnskap
Elementer innenfor marknadsføring:
- Oppgavene for marknadsføringa
- Historisk utvikling
- Grunnleggende definisjoner og begrep
- Marknadsføringsledelse og strategisk planlegging
- Kjøpsadferd i forbruker- og bedriftsvaremarknader (behov, ønske, krav og etterspørsel)
- Segmentering, marknadsanalyse og prognoser
- Marknadsstrategier
- Produkt- og merkevarestrategier
- Tenestemarknadsføring og servicekvalitet
- Strategier for prissetting, distribusjon og marknadskommunikasjon
Organisering
Om lag 2 timer i uka med forelesninger i høstsemestret (økonomi og budsjettering). Forelesninger og gruppeoppgaver. 3-4 timar forelesing i haustsemesteret (markedsføring).
Vurderingsformer
3 timers skriftlig individuell eksamen i økonomi og budsjettering som teller 40 %. 4 timers skriftlig eksamen i marknadsføring som teller 60 %. Begge eksamener må være bestått for å få karakter i emnet.
Det tas forbehold om mindre justeringer i planen.
Publisert av / forfatter Carl-Magnus Nystad <Carl-Magnus.NystadSPAMFILTER@hit.no> - 08.08.2007