Kunstformidling 209

Læringsmål

Studentane skal tileigne seg kunnskap om og forståing for kunsten sin plass i samfunnet, og for ulike aspekt ved det å sjå på og formidle visuelle kunstuttrykk, med særleg vekt på samtidskunst. Kurset eignar seg for dei som tar sikte på å arbeide med ulike kunstformidlingsoppgåver i norsk kulturliv.

Innhold

Fordjupningsemnet byggjer vidare på kurset i kunst- og kulturhistorie, og er sett saman av følgjande hovudkomponentar:
Kunst-Noreg i dag:
Sentrale institusjonar og organisasjonar på kunstområdet i Noreg
Offentlege styringsdokument

Ulike måtar å formidle kunst på (arenaer og verkemiddel):
Museum/utstillingar
Kunst i det offentlege rommet
Formidling gjennom ulike medium
Utfordringar og dilemma på kunstformidlingsfeltet

Å sjå, oppleve og tolke kunst: (det blir lagt spesiell vekt på visuelle kunstuttrykk, dvs. biletkunst i vid meining, t.d.: måleri, skulptur, foto, konseptuell kunst, installasjon, video, kunsthandverk osv.)
Sentrale tendensar og tema innanfor samtidskunst
Ulike måtar å nærme seg kunst på.

Organisering

Forelesingar og seminar/utstillingsprosjekt over to semester, fagturar, framleggingar av skriftleg arbeid for godkjenning og munnlege øvingar.

Det er krav om 80% deltaking på timeplanlagde seminar/prosjekt. Ved meir enn 20% fråver vert det halde ei munnleg prøve i pensum. Obligatorisk deltaking på alle felles fagturar for heile årskullet. Ved manglande deltaking må studenten skrive ein rapport som tek føre seg det faglege innhaldet for turen. Det er ikkje eit krav at studentane skal vere til stades ved all undervisning. Ein rår likevel til at undervisninga blir følgt regelfast.

Vurderingsformer

Obligatorisk skriftleg oppgåve som tel 40 % av samla karakter. Skriftleg individuell 5-timars eksamen som tel 60 %. Graderte karakterar. Både oppgåve og slutteksamen må vere bestått for å få bestått karakter i emnet.

Det tas forbehold om mindre justeringer i planen.

Publisert av / forfatter Birgit Norendal <Birgit.NorendalSPAMFILTER@hit.no> - 20.02.2007