Statistikk i helseforskning 4322

Læringsmål

Etter å ha fullført emnet skal studentane ha kunnskapar om kritisk lesing av faglitteratur. Dei vil også få auka forståing for statistikk i høve til val av statistiske metodar og presentasjon av data. I tillegg skal dei kunne leggje fram data og faglege spørsmål munnleg til diskusjon i vitskapelege fora.

Innhold

Studentane få utlevert relevante artiklar med ulike problemstillingar innen temaområdet miljø og genetisk samspel, og det vil og vere aktuelt å diskutere eigne data når desse ligg føre. Basert på dette vil det bli gitt ei innføring i problemløysing og problemtilnærming, som tek sikte på å at studentane skal kunne nytte dette i eigne mastergradsoppgåver. Dette krev aktiv deltaking både når det gjeld eiga framføring og deltaking i diskusjon i plenum.

Organisering

Obligatorisk: 5 seminar på ca. 4 timar fordelt over semesteret

Vurderingsformer

Det blir gitt stått/ikkje stått på deltaking og presentasjon av fagleg stoff frå seminarundervisninga.

Det tas forbehold om mindre justeringer i planen.

Publisert av / forfatter Gunhild Haugen <Gunhild.HaugenSPAMFILTER@hit.no>, sist oppdatert av  - 23.01.2007