Internasjonal marknadsføring 5208

Læringsmål

Emnet skal gje innføring i internasjonal marknadsføring. Innhaldet i emnet skal vinklast mot små og mellomstore bedrifter. Emnet skal vise samanhengen i dei andre emna i studiet.

Innhold

1. Eksportmarknadens rammevilkår - økonomisk - demografisk - geografisk - politisk - juridisk - teknologisk - sosialt og kulturelt
2. Internasjonalisering som ein del av bedriftas langsiktige strategi - val av verkemidlar, suksesskriterium.
3. Arbeidet med internasjonal marknadsføring - nettverk - planlegging og analyse - etablering av verksemd i utlandet - val av inngangsstrategi og distribusjonskanalar - samarbeidsformer - kommunikasjon - organisering og forhandlingar.
4. Internasjonalisering og etikk, internasjonal merkevarebygging og internasjonalisering av tenster.
5. Praktiske døme på internasjonalisering ved studieturar, bedriftsbesøk og gjesteforelesarar.

Organisering

6-8 timar forelesing i veka i haustsemesteret.

Vurderingsformer

Studentane skal i løpet av semesteret gjennomføre eit mindre prosjektarbeid eller ein casestudie. Tema kan være sjølvalt eller bestemt av faglærar. Tema kan vere sjølvalt eller bestemt av faglærar. Arbeid og innlevering skjer gruppevis, men faglærar kan godkjenne individuell innlevering. Arbeidet skal dokumenterast skriftleg og presenterast munnleg. Studenten kan bli eksaminert i den munnlege presentasjonen. Andre del av evalueringa er ein skriftleg sluttprøve utan hjelpemidlar, 5 timar. Kvar del tel 50 % av sluttkarakteren. Alle delprøver må vere bestått.

Det tas forbehold om mindre justeringer i planen.

Publisert av / forfatter Bergit Grivi <Bergit.GriviSPAMFILTER@hit.no>, sist oppdatert av Ian Hector Harkness - 15.04.2008