Marknadskommunikasjon 5204

Læringsmål

Kommunikasjon er eit viktig område for ein marknadsførar. I dette kurset vil generelle kommunikasjonsteoriar og meir spesifikk teori for marknadskommunikasjon stå i fokus. Studentane vil få kunnskapar om korleis ein annonsør og andre aktørar i reklamebransjen bør tenkje i utforminga av marknadskommunikasjonen. Det er viktig å utvikle eit heilskapssyn hos studenten. Det inneber mellom anna at ein legg vekt på å ta utgangspunkt i ulike strategiar og ut frå det velje gode løysingar i marknadskommunikasjonen.

Innhold

Emnet tek opp følgjande:
- marknadskommunikasjon
- situasjonsanalyse og posisjonering
- reklame og reklamevurdering
- Sales Promotion
- PR og personleg sal.

Organisering

3-4 timar forelesing i veka.

Vurderingsformer

Skriftleg eksamen, 4 timar.

Det tas forbehold om mindre justeringer i planen.

Publisert av / forfatter Bergit Grivi <Bergit.GriviSPAMFILTER@hit.no>, sist oppdatert av Ian Hector Harkness - 16.04.2008