911 Natur-, helse- og miljøvern - spesielt tilrettelagt for bioingeniører, master
Målgruppe og opptakskrav
Mastergradsstudiet er spesielt lagt til rette for personar som er kvalifisert for eller har erfaring frå arbeid som bioingeniør.
Opptakskrav
Bachelorgrad for bioingeniørar eller tilsvarande.
Mål for studieprogrammet
Siktemålet med denne varianten av mastergradsstudiet er å gi studentane gode fleirfaglege kunnskapar innan helse og miljø ved at dei får høve til fagleg fordjuping i korleis genetiske, mikrobiologiske og andre biologiske forhold verkar inn på mennesket si helse.
Det blir lagt stor vekt på at studentane arbeider kritisk og sjølvstendig. I særleg grad gjeld dette mastergradsoppgåva. Dei skal kunne forstå og vurdere kritisk informasjon, metodar og forskingsresultat. Studentane skal lære fleirfagleg samarbeid og kommunikasjon og korleis vitskapleg forsking og rapportering blir gjennomført.
Videre studiemuligheter
Mastergraden gir grunnlag for vidare forskarutdanning.
Studieprogrammets innhold, oppbygging og sammensetning
Masterstudium i natur-, helse- og miljøvern, tilrettelagt for bioingeniører
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Obligatoriske emne
Valemne
Godkjenning av bacheloremne |
Oppbygginga av studiet er slik:
Obligatorisk del, 30 stp. |
Valfri del, 30 stp. |
Masteroppgåve, 60 stp. |
Plan for mastergradsstudiet
For kvar student blir det sett opp ein plan tidleg i studiet. Denne definerer studiesamansetting, tema for mastergradsoppgåva og eventuelle andre forhold som gjeld for den enkelte student. Masterplanen blir skriven på eige skjema, som finst utlagt på instituttets heimeside. Den skal underskivast av mastergradstudent, hovedrettleiear, eventuelle andre rettleiarar og instituttleiar. Sjå internettadr.: http://www.hit.no/main/af/natur_helse_miljoevern/studieinformasjon/skjema_for_masterplan_13_02_2006
Mastergradsoppgåver/framleggingar
Kvar student skal ha to framleggingar av mastergradsoppgåva i plenum for medstudentar og rettleiarar. Problemstillingar og framdriftsplan skal gjerast greie for tidleg i studiet, og mot slutten skal resultat og konklusjonar leggast fram.
Arbeids- og læringsformer
Praktisk undervisning
Studieprogrammet legg så langt mogleg stor vekt på laboratorie- og feltorientert undervisning. Det blir også sett store krav til sjølvstendig arbeid frå studentane si side, idet undervisninga i utstrakt grad er basert på presentasjonar, oppgåveløysingar og problembasert læring.
Periodisert undervisning
Så langt mogleg blir undervisninga i dei enkelte emna basert på vekesmodular. Det gir ein meir fleksibel studiesituasjon for studentane i høve til oppgåvearbeid og eventuell kombinasjon med jobb. Ein tek sikte på at studiemateriell blir lagt ut på nettet med passordvern.
Fråvær
Gyldig fråvær (sjukemelding) inntil 20% frå ein obligatorisk del av eit emne vil bli akseptert. Ved fråvær større enn 20% vil ikkje studenten få godkjent denne delen av emnet. Studenten vil i så fall ikkje ha krav på fortrinnsrett til plass på felt/laboratoriekurset neste gongen det blir sett opp.
Vurderingsformer
Munnleg sluttprøve
Mastergradsemna får sjølvstendige karakterar som blir ført på vitnemålet. For vurderingskriteriar, sjå dei enkelte emneomtalane. Etter at mastergradsoppgåva er levert og vurdert, blir det halde munnleg sluttprøve knytt til oppgåva. Karakteren på oppgåva blir justert ved den munnlege prøva, og ein samla karakter blir ført på vitnemålet.
Studentar som legg opp særpensum skriv ei semesteroppgåve om dette. For desse blir det gitt ein sjølvstendig karakter som blir ført på vitnemålet.
I tillegg til mastergradsoppgåva blir sluttprøvene for mastergradsemna evaluert individuelt ved ekstern sensor saman med rettleiar ved Institutt for natur-, helse- og miljøvernfag.
Det tas forbehold om mindre justeringer i planen.
Publisert av / forfatter Anette N. Fredly <Anette.N.FredlySPAMFILTER@hit.no>, sist oppdatert av Ian Hector Harkness - 16.12.2008