Kunstformidling 3323
Læringsmål
Studenten skal tileigne seg kunnskap om og forståing for kunsten sin plass i samfunnet, og for ulike aspekt ved det å sjå på og formidle visuelle kunstuttrykk, med særleg vekt på samtidskunst. Studenten skal ha kjennskap til politikk og organisering innan det norske kunstfeltet, samt demonstrere praktisk innsikt i kunstformidling og utstillingsarrangering.
Innhold
- Kunst som sosialt fenomen: Kunstsosiologi, teori om kunstformidling i praksis.
- Formidling av kunst på (arenaer og verkemiddel): Museum/utstillingar. Kunst i det offentlege rommet. Formidling gjennom ulike medium. Utfordringar og dilemma på kunstformidlingsfeltet.
- Å sjå, oppleve og tolke kunst: Sentrale tendensar og tema innanfor samtidskunst. Ulike måtar å nærme seg kunst på.
- Kunst-Noreg i dag: Sentrale institusjonar og organisasjonar på kunstområdet i Norge. Offentlege styringsdokument.
Organisering
Førelesingar knytt til to vekesamlingar saman med deltidsstudiet 3324 Kuratorarbeid. Mellom vekesamlingane blir det halde forelesingar og seminar/utstillingsprosjekt, fagturar, framlegging av skriftlege arbeid for godkjenning og munnlege øvingar.
Det er krav om 80% deltaking på timeplanlagde vekesamlingar/seminar/prosjekt. Ved meir enn 20% fråver vert det halde ei munnleg prøve i pensum. Obligatorisk deltaking på alle felles fagturar/seminar for heile årskullet, også i vårsemesteret. Ved manglande deltaking må studenten skrive ein rapport som tek føre seg det faglege innhaldet for turen. Det er ikkje eit krav at studentane skal vere til stades ved all undervisning. Ein rår likevel til at undervisninga blir følgt regelfast.
Vurderingsformer
Obligatorisk skriftleg oppgåve som tel 40 % av samla karakter. Skriftleg individuell 5-timars eksamen som tel 60 %. Graderte karakterar. Både oppgåve og slutteksamen må vere bestått for å få bestått karakter i emnet.
Bø SamtidskunstDet tas forbehold om mindre justeringer i planen.
Publisert av / forfatter Eline Flesjø <Eline.FlesjoSPAMFILTER@hit.no>,Bente Støa <Bente.StoaSPAMFILTER@hit.no>, sist oppdatert av Bente Støa - 08.02.2010