Praksis, internasjonal markedsføring 5414
Læringsutbytte
Studenten skal etter endt praksis:
- Ha arbeidet med praktiske problemstillinger innen internasjonal markedsføring.
- Ha kunnskap om hvordan praksisbedriften utøver sin virksomhet gjennom kjennskap til strategi og overordnde mål samt daglig drift.
- Ha ferdigheter til å skjøtte varierte arbeidsoppgaver ved bedriften
Innhold
Arbeidsoppgavene skal være varierte og stå i forhold til den kompetansen studenten har. Studenten skal under praksisoppholdet fordype seg i et tema som det blir gjort nærmere avtale om og utarbeide en sluttrapport.
Arbeids- og læringsformer
Studenten er selv ansvarlig for å skaffe egnet praksisplass, men den skal godkjennes av høgskolen. Det vil ikke bli regulær undervisning, men arbeidsgiver på praksisstaden forplikter seg til å gi regelmessig veiledning under praksisoppholdet. Studenten vil stå i nær kontakt med faglærer under oppholdet.
Vurderingsformer
Praksisopphold gjennomført etter plan med sluttrapportering utgjør grunnlaget for evalueringa. Bestått/ikke bestått.
Det tas forbehold om mindre justeringer i planen.
Publisert av / forfatter Bergit Grivi <Bergit.GriviSPAMFILTER@hit.no>,Helge Kaasin <helge.kaasinSPAMFILTER@hit.no>, sist oppdatert av Helge Gjermund Kaasin - 11.04.2012