English Grammar 2012

Læringsutbytte

Ved avslutta emne skal studenten

  • ha kjennskap til grunnleggjande terminologi innan engelsk grammatikk
  • kunne nytte terminologien på faktiske språklege døme
  • nytte den teoretiske kunnskapen slik at studenten sin eigen skriftlege engelsk vert korrekt og idiomatisk
  • kunne analysere engelsk språk på ord-, frase- og setningsnivå
  • ha kjennskap til tilhøvet mellom ordstilling og informasjonsstruktur
  • kjenne til dei vanlegaste grammatiske feila hjå norske elevar
  • kjenne til hovudskilnadane mellom engelsk og norsk grammatikk

Innhold

Emnet vil gje ei generell innføring i det grammatiske formverket og korleis språket er bygd opp.

Arbeids- og læringsformer

Emnet har fire undervisningstimar i veka, fordelt på førelesingar og seminar. Dei enkelte emneområda vert gjennomgått og forklart på førelesingane. I seminarundervisninga får studentane høve til å arbeide med einskilde tema gjennom oppgåveløysing og diskusjon. Det vert lagt vekt på aktiv studentdeltaking i seminara. Det er krav om 75% oppmøte på seminara.

Vurderingsformer

  • Skriftleg eksamen, 5 timer, vektast 100% (gradert karakter)
  • Arbeidskrav (1), innlevering (stått/ikkje stått)
  • Arbeidskrav (2), innlevering (stått/ikkje stått)
  • Arbeidskrav (3), minst 75% oppmøte i seminarundervisninga (må vere oppfylt for at studenten skal kunna gå opp til eksamen)

Alle delane må vere beståtte.

Det tas forbehold om mindre justeringer i planen.

Publisert av / forfatter Øystein Heggelund <Oystein.HeggelundSPAMFILTER@hit.no> - 20.11.2015