Essay Writing 2011N

Læringsutbytte

Studenten skal

  • kunne produsere idiomatiske og strukturerte tekstar
  • kunne reflektere over relevante verkemiddel
  • vere medviten om at det er naudsynt å bruke varierte framstillingsmåtar og stilnivå, avhengig av tema og målgruppe
  • kunne vise litteraturkritisk refleksjon og tilfredsstillande bruk av relevant terminologi

Innhold

Ein tilfredsstillande kompetanse i engelsk forutset evna til å produsere lengre og samanhengande tekstar om eit breidt spekter av tema. Emnet vil fokusere på praktisk trening i å skrive samanhengande tekstar om forskjellige tema, med særleg vekt på litterære essays.

Arbeids- og læringsformer

Emnet vert undervist annakvart haustsemester. Det blir to samlingar à to dagar (saman med emnet The Contemporary English-Speaking World 2009N), nettforelesingar, samt støttemateriale lagt ut på Fronter.

Vurderingsformer

  • Arbeidskrav (1), innlevering (stått/ikkje stått)
  • Heimeeksamen (1), vektast 40 % (gradert karakter)
  • Heimeeksamen (2), vektast 60 % (gradert karakter)

Alle delane må være beståtte.

Det tas forbehold om mindre justeringer i planen.

Publisert av / forfatter Øystein Heggelund <oystein.heggelundSPAMFILTER@hit.no>,Peter Fjågesund <peter.fjagesundSPAMFILTER@hit.no> - 20.11.2015