Mastergradsoppgåve 4317
Læringsutbytte
Gjennom masteroppgåva skal studenten få innsikt i vitskapleg prosjektopplegg og forskingsmetodikk, og få erfaring med å nytte slike metodar sjølvstendig i eit utvalt tema. Studenten skal sjølve velje tema for masteroppgåva og skal innanfor dette tema og etter fullført emne skal studenten ha følgende læringsutbytte i form av kunnskap, ferdigheiter og generell kompetanse:
- Ha inngående kjennskap til relevant faglitteratur og teori.
- Kunne bruke denne kunnskapen på nye områder.
- Kjenne til relevante metoder og prosedyrer.
- Kunne fremstille data og resultater skriftlig og muntlig.
- Kunne analyserer og forholde seg kritisk til ulike informasjonskilder og anvende disse til å strukturere og formulere faglige resonnementer.
- Kunne gjennomføre et selvstendig avgrenset forskningsprosjekt under veiledning og i tråd med gjeldende forskningsetiske normer.
- Kunne formidle omfattende selvstendig arbeid og beherske fagområdets uttrykksformer.
Innhold
Masteroppgåva kan bestå av arbeid med ulike problemstillingar innan natur-, helse- og miljøvernområdet.
Nærare oversyn over aktuelle tema kan ein finne på internett (www.hit.no) eller ved å ta kontakt med fagpersonar ved instituttet.
Arbeids- og læringsformer
Masteroppgåva blir gjennomført individuelt eller ved at to studentar arbeider saman. Oppgåva er normalt på 60 studiepoeng. Studentane vel i utgangspunktet sjølv rettleiar for masteroppgåva i løpet av første semester. Eit oversyn over aktuelle oppgåvetema og tilhøyrande rettleiarar ved Institutt for natur-, helse- og miljøvernfag vil bli presentert ved semesterstart.
Vurderingsformer
Etter at masteroppgåva er levert og vurdert, blir det halde munnleg sluttprøve knytt til oppgåva. Karakteren på masteroppgåva kan bli justert ved den munnlege prøva, og ein samla karakter blir ført på vitnemålet.
Masteroppgåva blir evaluert individuelt ved ekstern- og intern sensor. Rettleiar(ar) vil også være tilstade.
Det tas forbehold om mindre justeringer i planen.
Det tas forbehold om mindre justeringer i planen.
Publisert av / forfatter Mona Sæbø <mona.saboSPAMFILTER@hit.no> - 30.01.2012