Kulturteori, PhD kurs 9200
Læringsutbytte
Kunnskapar
Deltakerane skal etter avslutta kurs ha tileigna seg kunnskap om og innsikt i kulturteoriar, fakta, begrep, prinsipp og prosessar som blir omtala i litteraturen og i undervisninga i kurset. Dei skal kunne gjere greie for ulike teoriar på ein
kritisk og sjølvstendig måte og kunne sjå både muligheitar og begrensingar som ligg i ulike teoriar om kultur.
Ferdigheitar
Kurset skal gi deltakarane føresetnadar og ferdigheitar til å kunne bruke kunnskapane til å formulere og løyse problem og oppgåver knytte til fenomenet kultur. Slike ferdigheiter kan vera av ulikt slag - kognitive/intellektuelle, praktiske, tekniske, kreative
og kommunikative. Ferdigheitene skal vera relevante både for den vidare forsking og for anna yrkesutøving der analyse og kritisk tenking er vesentleg.
Generell kompetanse
Dei kunnskapane og ferdigheitene som deltakarane tileignar seg gjennom kurset, skal kunne brukast på sjølvstendig vis i ulike situasjonar der kunnskapar i kulturteorie er relevante. Kurset skal
gi ein generell kompetanse som bidrar til å styrke samarbeidsevne, toleranse, ansvarlegheit, evne til refleksjon og kritisk tenking i studiar og yrkesliv.
Innhold
Kurset er godkjent av doktorgradsutvalet for Kulturstudiar.
Mål
Det overordna målet for kurset er at PhD-studentane får ei grunnleggande innføring i kulturteoriar som ligg til grunn for PhD-programmet i kulturstudiar. Dette PhD- programmet er tverrfagleg, og deltakarane i kurset skal lære seg kva det vil seia å arbeida på tvers av ulike faglege tilnærmingar og teoriar. Dei skal også lære seg kva for utfordringar ein møter når ein arbeider tverrfagleg og korleis tverrfaglege kunnskapar kan brukast i forsking og i det praktiske yrkeslivet utanfor akademia.
Arbeids- og læringsformer
Undervisnings- og arbeidsformene omfattar førelesingar, seminar der deltakarane har innlegg, kommenterer andre sine innlegg og tar del i dei faglege diskusjonane, dessutan rettleiing frå fagpersonar som underviser i kurset.
Det er obligatorisk deltaking på samlingane.
Vurderingsformer
Eksamninasjonsformer, dokumentasjonsformer
Kursdeltakarane skal etter avslutta kurs levere eit vitskapleg essay med utgangspunkt i kurslitterature, undervisninga og arbeidet som er gjennomført i kurset. Essayet skal ha eit omfang på 12-15 sider og ha eit vitskapleg apparat med referansar og litteraturliste.
Vurderingsformer
Det vitskaplege essayet skal evaluerast som Bestått (Approved) eller Ikkje bestått (Not approved). Viskapleg personale som har ansvar for å gjennomføre kurset og som har undervist på kurset, skal gjera denne evalueringa.
Kursbevis
Etter gjennomført og godkjent kurs får deltakarane eit kursbevis (diploma).
Det tas forbehold om mindre justeringer i planen.
Publisert av / forfatter Kristin Midtbø <kristin.midtboSPAMFILTER@hit.no> - 03.06.2013