Organisasjonskunnskap og ledelse I 1043

Læringsmål

Emnet skal gjere studentane kjende med sentrale problemstillingar og metodar i marknadsføringa. Emnet vil gi studentane noko bransjeinnsikt ved gjennomgang/presentasjon av eksempel frå bransjar og bedrifter og ei grunnleggjande forståing for marknadsføringas verkeområde, slik at studentane kan delta i løysing av enkle marknadsføringsproblem i praksis.

Innhold

Innenfor feltet økonomi og budsjettering går studentene inn på følgende områder:

  • Innføring i økonomi og elementær regnskapslære
  • Økonomistyring med vekt på budsjettering
  • Budsjettering i offentlig sektor med vekt på den kommunale forvaltning
  • Idrettens regnskap

Elementer innenfor marknadsføring:

  • Oppgavene for marknadsføringa
  • Historisk utvikling
  • Grunnleggende definisjoner og begrep
  • Marknadsføringsledelse og strategisk planlegging
  • Kjøpsadferd i forbruker- og bedriftsvaremarknader (behov, ønske, krav og etterspørsel)
  • Segmentering, marknadsanalyse og prognoser
  • Marknadsstrategier
  • Produkt- og merkevarestrategier
  • Tenestemarknadsføring og servicekvalitet
  • Strategier for prissetting, distribusjon og marknadskommunikasjon

Organisering

Om lag 2 timer i uka med forelesninger i høstsemestret (økonomi og budsjettering). Forelesninger og gruppeoppgaver. 3-4 timar forelesing i haustsemesteret (markedsføring).

Vurderingsformer

3 timers skriftlig individuell eksamen i økonomi og budsjettering som teller 40 %. 4 timers skriftlig eksamen i marknadsføring som teller 60 %. Begge eksamener må være bestått for å få karakter i emnet.

Det tas forbehold om mindre justeringer i planen.

Publisert av / forfatter Carl-Magnus Nystad <Carl-Magnus.NystadSPAMFILTER@hit.no> - 08.08.2007