Marknadsføring 5203

Læringsmål

Emnet skal gjere studentane kjende med sentrale problemstillingar og metodar i marknadsføringa. Emnet vil gi studentane noko bransjeinnsikt ved gjennomgang/presentasjon av eksempel frå bransjar og bedrifter og ei grunnleggjande forståing for marknadsføringas verkeområde, slik at studentane kan delta i løysing av enkle marknadsføringsproblem i praksis.

Innhold

Dei elementa som blir dekka i emnet er:

  • Oppgåvene for marknadsføringa
  • Historisk utvikling
  • Grunnleggjande definisjonar og omgrep
  • Marknadsføringsleiing og strategisk planlegging
  • Kjøpsåtferd i forbrukar- og bedriftsvaremarknader (behov, ønskje, krav og etterspurnad)
  • Segmentering, marknadsanalyse og prognoser
  • Marknadsstrategiar
  • Produkt- og merkevarestrategiar
  • Tenestemarknadsføring og servicekvalitet
  • Strategiar for prissetting, distribusjon og marknadskommunikasjon

Organisering

3-4 timar forelesing i haustsemesteret.

Vurderingsformer

Skriftleg eksamen, 4 timar.

Det tas forbehold om mindre justeringer i planen.

Publisert av / forfatter Bergit Grivi <Bergit.GriviSPAMFILTER@hit.no>, sist oppdatert av Webmaster HiT - 31.10.2006