Aktivitetslære 75AKTIV
Læringsmål
Gjennom utdanningen skal studenten utvikle faglig kompetanse, didaktisk kompetanse, endrings- og utviklingskompetanse, sosial kompetanse og yrkesetisk kompetanse. Se hvert emne.
Innhold
Arbeidet med leik, dans, idrett og friluftsliv skal sikre et vekselspill mellom utvikling av egenferdighet, teoretisk kunnskap, praksiserfaring og didaktisk refleksjon. Se hvert emne.
Organisering
Se studieløp og emner.
Vurderingsformer
Aktivitetslæren har varierte vurderingsformer som består av obligatoriske oppgaver og deltagelse av teoretisk eller praktisk art, standpunktkarakter, mappeinnleveringer, praktisk-metodisk eksamen og skriftlig eksamen. Vurderingsformene er tilpasset mål og arbeidsformer i studiet. Se hvert emne.
Det tas forbehold om mindre justeringer i planen.
Publisert av / forfatter Administrator User <nospamSPAMFILTER@ez.no>, sist oppdatert av Håkon Engstu - 07.12.2006