Marknadsføring 5203
Læringsmål
Emnet skal gjere studentane kjende med sentrale problemstillingar og metodar i marknadsføringa. Emnet vil gi studentane noko bransjeinnsikt ved gjennomgang/presentasjon av eksempel frå bransjar og bedrifter og ei grunnleggjande forståing for marknadsføringas verkeområde, slik at studentane kan delta i løysing av enkle marknadsføringsproblem i praksis.
Innhold
Dei elementa som blir dekka i emnet er:
- Oppgåvene for marknadsføringa
- Historisk utvikling
- Grunnleggjande definisjonar og omgrep
- Marknadsføringsleiing og strategisk planlegging
- Kjøpsåtferd i forbrukar- og bedriftsvaremarknader (behov, ønskje, krav og etterspurnad)
- Segmentering, marknadsanalyse og prognoser
- Marknadsstrategiar
- Produkt- og merkevarestrategiar
- Tenestemarknadsføring og servicekvalitet
- Strategiar for prissetting, distribusjon og marknadskommunikasjon
Organisering
3-4 timar forelesing i haustsemesteret.
Vurderingsformer
Skriftleg eksamen, 4 timar.
Det tas forbehold om mindre justeringer i planen.
Publisert av / forfatter Bergit Grivi <Bergit.GriviSPAMFILTER@hit.no>,Per O.M. Isaksen <Per.IsaksenSPAMFILTER@hit.no> - 02.01.2008