Nordic-Baltic Perspectives 5951
Læringsmål
Kurset tek sikte pÃ¥ Ã¥ gi studentane betre føresetnader for Ã¥ fungere i bedrifter som har kontakt med utlandet pÃ¥ marknads- eller leverandørsida. Sjølv om fokus vil være pÃ¥ bedrifter i Norden og dei baltiske landa, vil det vere eit emne som sikrar forstÃ¥ing for korleis det er Ã¥ arbeide i ei verd som blir meir og meir internasjonal.  Det er viktig Ã¥ bli klÃ¥r over at sjølv dei næraste grannane vÃ¥re ikkje alltid har dei same verdiane og dei same mÃ¥tane Ã¥ sjÃ¥ ting pÃ¥ som vi har.Â
Â
Innhold
Tema ein vil ta opp i dette emnet er følgjande:
-Â Â Â Â Â Â Â Â Â Historisk, kulturell og politisk informasjon om Baltikum og Norden.
-         Nordiske og baltiske bidrag i marknadsføringsteori.
-         Analyse av distribusjonssystem og marknadsføring meir generelt i dette området, likskapar og ulikskapar.
Mange av dei bedriftene som operer i den nordisk-baltiske marknaden, er store internasjonale konsern som t.d. IKEA, Nokia, Telia, Telenor. I tillegg til å sjå på korleis internasjonale konsern med basis i Norden/Baltikum marknadsfører seg, vil emnet og sjå nærare på korleis små og mellomstore bedrifter opererer i denne marknaden, både på innkjøps- og marknadsføringssida.
Organisering
3 veker Web-basert undervisning pluss 2 veker intensiv undervisning i haust- og/eller vårsemesteret. Vekene med intensiv undervisning vil veksle mellom 6 ulike nordiske universitet/høgskolar. Avgrensa deltaking. Undervisningsspråk: Engelsk.
Vurderingsformer
Mappeevaluering basert på:
-         skriftlege prosjektrapportar frÃ¥ grupper i kvart landÂ
-         munnleg framføring av resultata frå dei same nasjonale prosjekta
-         arbeidet i intensivperioden med å sy saman fellesrapportar med analyse av likskapar og ulikskapar mellom dei ulike landa
Â
Alle delprøver må vere bestått.
Â
Â
Det tas forbehold om mindre justeringer i planen.
Publisert av / forfatter Bergit Grivi <Bergit.GriviSPAMFILTER@hit.no> - 25.04.2005