Kulturøkonomi og marknadsføring 2591

Læringsmål

Formålet med kurset er å gi studentane grunnleggjande innsikt i fagfelta kulturøkonomi og kulturmarknadsføring. Ein skal for det første studere korleis generelle samfunnsøkonomiske tenkjemåtar og modellar kan nyttast for å få betre forståing av strukturar og prosessar på kulturfeltet. Ein vil òg studere økonomien på ulike delfelt av kulturfeltet. For det andre skal ein studere dei særskilte marknadsføringsprosessane og -strategiane som aktørar på kulturfeltet nyttar

Innhold

Innanfor kulturøkonomidelen av kurset tek ein særleg for seg følgjande delemne:

  • Kultur og økonomi allment
  • Kulturens økonomiske verdi og kulturindustri
  • Kulturinstitusjonane sin økonomi og kunstnarane sine levekår
  • Kulturøkonomi og kulturpolitikk.

Når det gjeld marknadsføring vil ein m.a. studere følgjande delemne:

  • Kulturnæringar og marknadsføring
  • Marknadsføringsmodellar og marknadsinformasjon
  • Marknadsføring og kommunikasjonsteori
  • Kulturgode som ”produkt” og konsumentåtferd
  • Segmentering og posisjonering
  • Marknadsinformasjon.

Studentane skal få trening i å analysere økonomi og marknadsføring på kulturfeltet frå ein kritisk synsstad.

Organisering

Emnet er obligatorisk for dei som vel valretning kulturadmistrasjon. Undervisningsforma i eit fordjupingsemne er seminar, med 3-6 timar pr veke. Undervisninga går i haustsemesteret.

Vurderingsformer

Individuell skriftleg eksamen. Graderte karakterar.

Det tas forbehold om mindre justeringer i planen.

Publisert av / forfatter Eline Flesjø <Eline.FlesjoSPAMFILTER@hit.no>, sist oppdatert av Kristin Midtbø - 14.09.2010