Kulturøkonomi og marknadsføring 2591
Læringsmål
Formålet med kurset er å gi studentane grunnleggjande innsikt i fagfelta kulturøkonomi og kulturmarknadsføring. Ein skal for det første studere korleis generelle samfunnsøkonomiske tenkjemåtar og modellar kan nyttast for å få betre forståing av strukturar og prosessar på kulturfeltet. Ein vil òg studere økonomien på ulike delfelt av kulturfeltet. For det andre skal ein studere dei særskilte marknadsføringsprosessane og -strategiane som aktørar på kulturfeltet nyttar
Innhold
Innanfor kulturøkonomidelen av kurset tek ein særleg for seg følgjande delemne:
- Kultur og økonomi allment
- Kulturens økonomiske verdi og kulturindustri
- Kulturinstitusjonane sin økonomi og kunstnarane sine levekår
- Kulturøkonomi og kulturpolitikk.
Når det gjeld marknadsføring vil ein m.a. studere følgjande delemne:
- Kulturnæringar og marknadsføring
- Marknadsføringsmodellar og marknadsinformasjon
- Marknadsføring og kommunikasjonsteori
- Kulturgode som ”produkt” og konsumentåtferd
- Segmentering og posisjonering
- Marknadsinformasjon.
Studentane skal få trening i å analysere økonomi og marknadsføring på kulturfeltet frå ein kritisk synsstad.
Organisering
Emnet er obligatorisk for dei som vel valretning kulturadmistrasjon. Undervisningsforma i eit fordjupingsemne er seminar, med 3-6 timar pr veke. Undervisninga går i haustsemesteret.
Vurderingsformer
Individuell skriftleg eksamen. Graderte karakterar.
Det tas forbehold om mindre justeringer i planen.
Publisert av / forfatter Eline Flesjø <Eline.FlesjoSPAMFILTER@hit.no>, sist oppdatert av Kristin Midtbø - 14.09.2010