Nordic-Baltic Perspectives on Marketing 5951

Læringsmål

Kurset tek sikte på å gi studentane betre føresetnader for å fungere i bedrifter som har kontakt med utlandet på marknads- eller leverandørsida. Sjølv om fokus vil være på bedrifter i Norden og dei baltiske landa, vil det vere eit emne som sikrar forståing for korleis det er å arbeide i ei verd som blir meir og meir internasjonal. Det er viktig å bli klår over at sjølv dei næraste grannane våre ikkje alltid har dei same verdiane og dei same måtane å sjå ting på som vi har.

Innhold

Tema ein vil ta opp i dette emnet er følgjande:

- Historisk, kulturell og politisk informasjon om Baltikum og Norden.
- Nordiske og baltiske bidrag i marknadsføringsteori.
- Analyse av distribusjonssystem og marknadsføring meir generelt i dette området, likskapar og ulikskapar.

Mange av dei bedriftene som operer i den nordisk-baltiske marknaden, er store internasjonale konsern som t.d. IKEA, Nokia, Telia, Telenor. I tillegg til å sjå på korleis internasjonale konsern med basis i Norden/Baltikum marknadsfører seg, vil emnet og sjå nærare på korleis små og mellomstore bedrifter opererer i denne marknaden, både på innkjøps- og marknadsføringssida.

Organisering

3-4 veker Web-basert undervisning pluss 1-2 veker intensiv undervisning i haust- og/eller vårsemesteret. Vekene med intensiv undervisning vil veksle mellom 6 ulike nordiske universitet/høgskolar. Avgrensa deltaking. Undervisningsspråk: Engelsk.

Vurderingsformer

Mappeevaluering basert på:

- skriftlege prosjektrapportar frå grupper i kvart land
- munnleg framføring av resultata frå dei same nasjonale prosjekta
- arbeidet i intensivperioden med å sy saman fellesrapportar med analyse av likskapar og ulikskapar mellom dei ulike landa

Alle delprøver må vere bestått.

Det tas forbehold om mindre justeringer i planen.

Publisert av / forfatter Bergit Grivi <Bergit.GriviSPAMFILTER@hit.no> - 09.01.2007