Individuell fordjupingsoppgåve 1033

Læringsmål

Læreprosessen skal gi studentene muligheter til selvstendig fordypning med et temaområde/ en problemstilling knyttet til et av emnene idrettsplanlegging II, organisasjonskunnskap og ledelse eller fellesprosjekt.

Innhold

Fordypingsoppgaven i studiet vil normalt dreie seg om tema knytta til anlegg, arrangement, organisasjon, økonomi, informasjon eller markedsføring. Valg av tema/problemstilling bør knyttes til arbeidet i en institusjon eller organisasjon.

Hvilke temaområder som vektlegges spesielt i dette emnet, kan også ses i sammenheng med det fellesprosjektet studentene velger. Fordypningsprosjektet kan således bidra til å styrke enten det empiriske eller teoretiske grunnlaget for fellesprosjektet.

Organisering

Forelesninger om prosjektarbeid, metode og praktisk opplegg for gjennomføring av prosjektet, veiledning og befaringer.

Studentarbeid, forelesning/etterlesning og veiledning av faglærer eller annen oppnevnt veileder fra høgskolen. Læringsprosessen går over både høst- og vårsemesteret, men selve arbeidet med fordypningsarbeidet skjer i høstsemesteret

Vurderingsformer

Høstsemesteret: Innlevering av en mappeoppgave: Forslag på problemstilling, teori, metode, litteratur og veileder, som må være godkjent av faglærer/veileder før arbeidet med fordypningsoppgaven kan starte.

Vårsemesteret: Innlevering av individuell fordypningsoppgave, som teller 100 %.

Graderte karakterer.

Det tas forbehold om mindre justeringer i planen.

Publisert av / forfatter Carl-magnus Nystad <Carl-Magnus.NystadSPAMFILTER@hit.no>, sist oppdatert av Carl-Magnus Nystad - 29.06.2005