Naturvitskaplege metodar 4301
Læringsmål
Sette studentene i stand til å planlegge og gjennomføre naturvitenskapelige felt- og eksperimentelle studier med særlig hensyn på innsamling, bearbeidelse, analyse og vurdering og presentasjon av data. Det blir lagt stor vekt på kritisk metodeforståelse og -vurdering.
Innhold
Databehandling, statistiske modellar og analyser og deira føresetnader blir gjennomgått. Det blir lagt vekt på miljøvern-relevante eigenskaper ved ulike modellar og analysemåtar. Analysemetodar heng nøye saman med design av felt- og eksperimentelle undersøkingar, som vil bli særleg vektlagt. Studentane skal med desse kunnskapane kunne grunngi og presisere problemstillingar metodisk og analytisk, leggje opp eigne undersøkjingar, velje metode, gjennomføre hensiktsmessig datainnsamling og gjere relevante og mest mogleg presise analysar. Det blir også lagt vesentleg vekt på at studentane skal kunne forstå og vurdere styrke og svakhet ved metodar og analyser brukt på data i eigne og andre vitskaplege undersøkjingar.
Øvingane vil dreie seg om praktisk bruk av design og analysemetodar.
Organisering
60 timar forelesingar, seminar og problemorienterte øvingar.
Undervisninga er modulbasert i tre separate veker med intensivundervisning fordelt over haustsemesteret. Kvar dag blir startar med ei forelesning, som gjennomgår hovedavsnitt i pensum. Forelesningene vil så langt mogleg søkje å vere konkret problembasert gjennom relevante eksempel.
Det er ei føresetnad at studentane er aktive med mye oppgåveløysing og eige arbeid undervegs kvar dag. Studentane arbeider med diskusjonar og oppgåver knytt til forelesningstema og praktiske oppgåver.
Vurderingsformer
Det blir gitt karakterar på to delprøver: innleverte oppgåver tel til sammen 40% og ei skriftleg sluttprøve (3 timar) tel 60% av endeleg eksamenskarakter. Begge delprøvene må vere bestått.
Det tas forbehold om mindre justeringer i planen.
Publisert av / forfatter Gunhild Haugen <Gunhild.HaugenSPAMFILTER@hit.no>, sist oppdatert av - 23.01.2007