S Bachelorstudium i internasjonal marknadsføring

Målgruppe og opptakskrav

Studiet rettar seg mot alle som ønskjer ei økonomisk/administrativ utdanning med spesiell vekt på internasjonal marknadsføring. Studiet vil passe godt for alle som ønskjer å arbeide i ulike stillingar i bedrifter som arbeider internasjonalt. Studiet vil vidare passe godt i kombinasjon med andre utdanningar i Noreg og i utlandet.

Opptakskrav til studiet er generell studiekompetanse eller realkompetanse.

 

Mål for studieprogrammet

Studiet skal gi studentane solide kunnskapar innan bedriftsøkonomi, samfunnsøkonomi, organisasjonsfag, språk og marknadsføring. Spesialiseringsfag vil gi studentane innsikt i marknadsføring i internasjonale omgjevnader, rammevilkår for internasjonal handel og tverrkulturell forståing.

Videre studiemuligheter

Studiet kvalifiserar for vidare studium i inn- og utland.

Studieprogrammets innhold, oppbygging og sammensetning


Ny fagblokk
Emnekode Emnets navn S.poeng O/V *) Studiepoeng pr. semester
  S1(H) S2(V) S3(H) S4(V) S5(H) S6(V)
5500 Matematikk 10,00 O 10          
5203 Marknadsføring 10,00 O 10          
5206 Logistikk 5,00 O 5          
5905 Internasjonal politikk og
samfunnsforhold
5,00 O 5          
5909 Internasjonale forretningsforhold 5,00 O   5        
5310 Mikro- og marknadsøkonomi 5,00 O   5        
5350 Forretningsjus 5,00 O   5        
5212 Organisasjonsfag I 5,00 O   5        
5600 Informasjonsteknologi 10,00 O   10        
5312 Internasjonal økonomi 5,00 O     5      
5010 Bedriftsøkonomisk analyse og rekneskap 10,00 O     10      
5201 Organisasjonsfag II 5,00 O     5      
5204 Marknadskommunikasjon 5,00 O     5      
5907 Engelsk 10,00 V     5 5    
5901 Spansk 10,00 O     5 5    
5351 Internasjonal rett 5,00 O       5    
5205 Foretaksstrategi 5,00 O       5    
5207 Distribusjonskanalar 10,00 O       5    
5553 Samfunnsvitskapleg metode 5,00 O       5    
5902 Tverrkulturell kommunikasjon 10,00 O         10  
5208 Internasjonal marknadsføring 15,00 O         15  
5906 Prosjektstyring 5,00 O         5  
5209 Marknadsanalyse og prosjektarbeid,
internasjonal marknadsføring
20,00 V           20
5414 Praksis, internasjonal marknadsføring 30,00 V           30
5972 Studieopphald i utlandet, internasjonal
marknadsføring
30,00 V           30
5211 Personalleiing og organisasjonsutvikling 10,00 V           10
5357 Arbeidsrett 5,00 V           5
5951 Nordic-Baltic Perspectives 8,00 V           7.5
5979 Innføring i utviklingsstudium 10,00 V           10
5950 Internasjonalt prosjektarbeid 5,00 V           5
Sum: 30 30 30 30 30 30
*) O - Obligatorisk emne, V - Valgbare emne

Studiet er 3-årig. Heile studiet er på 180 studiepoeng fordelt med 30 studiepoeng på kvart semester. Studiet gir tittelen Bachelor i internasjonal marknadsføring.

Studiet er delt opp i emne som til vanleg varer 1 til 2 semester med 3-5 undervisningstimar for veka.

Ekskursjonar med arbeid før og etter er ein viktig del av studiet. Det vil normalt bli gjennomført lokale ekskursjonar og ein lengre utanlandsekskursjon i haustsemesteret i det 3. studieåret. Studentane må rekne med å betale ein eigendel for å vere med på desse ekskursjonane.

Valemne
I studieplanen er det sett opp forslag til valemne, men studentane kan velje valemne fritt innanfor høgskolens studieprogram, sjå og studieplanar for andre studium ved høgskolen. Timeplan og eksamensplan kan avgrense dette valet noko. I nokre samanhengar vil det vere viktig å passe på at ein vel rett valemne med tanke på opptak til andre studium.

 

Arbeids- og læringsformer

Det vil bli nytta varierte arbeids- og undervisningsformer i emna som inngår i studieplanen, til dømes forelesingar, prosjektarbeid, gruppeoppgåver, individuelle oppgåver og ekskursjonar. Tradisjonelle forelesingsformer kan bli supplerte med aktiv bruk av e-post, internett og databasert modellverkty.

Forholdet mellom teori/praksis

Studiet har ein teoretisk basis, men det vil bli lagt vekt på å nytte mest mogleg praktiske døme i undervisninga. I siste semester i det tredje studieåret vil det vere mogleg å velje mellom ein praktisk variant og ein meir teoretisk variant. Studiar/praksis i dette semesteret kan gå føre seg utanlands.

Vurderingsformer

Kandidatanes kunnskapar innanfor alle emne i studiet skal evaluerast. Aktuelle evalueringsformer går fram av emneomtalene.


Det tas forbehold om mindre justeringer i planen.

Publisert av / forfatter Bergit Grivi <Bergit.GriviSPAMFILTER@hit.no> - 11.05.2005