101 Kandidatstudium i økonomi og administrasjon
Målgruppe og opptakskrav
Det 2-årige studiet vil kunne passe for:
- personar som ønskjer ei sjølvstendig yrkesorientert grunnutdanning,
- personar som har anna høgare utdanning og som ønskjer ei heilskapleg vidareutdanning innan økonomi og administrasjon,
- personar som ønskjer oppdatering eller nye kunnskapar innanfor bestemte emne eller fag,
- personar som ønskjer å studere vidare for kunne oppnå ein grad eller tittel,
Utdanningskravet til autorisert rekneskapsførar kan oppfyllast innanfor det 2-årig studiet dersom ein vel rett samansetjing av emner.
Opptakskrav til studiet er generell studiekompetanse eller realkompetanse.
Mål for studieprogrammet
Utdanninga skal kvalifisere kandiatane til å utføre administrative funksjonar innanfor det økonomiske og administrative fagfeltet i privat eller offentleg sektor.
Videre studiemuligheter
Studieplanen for 2-årig høgskolekandidatstudium i økonomi og administrasjon er den same som dei to første åra av studieplanen for 3-årig bachelorstudium i økonomi og administrasjon. Høgskolekandiatstudiet kvalifiserer for videre studier til bachelor i økonomi og administrasjon. Det er og mogleg å velje eit av påbyggingsstudia ved høgskolen, t.d. reiseliv, internasjonal marknadsføring, revisjon eller innovasjon og entreprenørskap ved vidare studium. Studiet kan og kombinerast med andre studium i inn- og utland.
Studieprogrammets innhold, oppbygging og sammensetning
Skjematisk framstilling *) O - Obligatorisk emne, V - Valgbare emne |
||||||||||||||||||||||||||||||
Ny fagblokk
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Ny fagblokk
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Ny fagblokk
|
Studiet er 2-årig og gir 120 studiepoeng. Studiet utgjer dei to første åra av 3-årig bachelorstudium i økonomi og administrasjon. Studiet gir tittelen Høgskolekandidat i økonomi og administrasjon.
Studiet er delt opp med 30 studiepoeng pr semester og i emne som til vnaleg varer 1 til 2 semester med 3-8 undervisningstimar i veka.
Arbeids- og læringsformer
Det vil bli nytta varierte arbeids- og undervisningsformer i emna som inngår i studieplanen, til dømes forelesingar, emne/seminar, gruppeoppgåver, individuelle oppgåver og ekskursjonar. Tradisjonelle forelesingsformer kan bli supplerte med aktiv bruk av e-post, internett og databasert modellverkty.
Vurderingsformer
Kandidatanes kunnskapar innanfor alle emne i studiet skal evaluerast. Høgskolen vil nytte varierte evalueringsformer. Aktuelle evalueringsformer går fram av emneomtalene.
Litteraturliste:
Tittel | Forfatter | Forlag | Utgave | Utgitt år | ISBN | Kapittel / Sider | Kommentar | Type | Obligatorisk |
Nei |
Det tas forbehold om mindre justeringer i planen.
Publisert av / forfatter Bergit Grivi <Bergit.GriviSPAMFILTER@hit.no> - 26.04.2005