205 Kandidatstudium i natur- og miljøvern
Målgruppe og opptakskrav
Studiet passar for studentar med interesse for naturen rundt oss, og kan gå inn som del av bachelorstudium, for eksempel studier retta mot arbeid med miljøspørsmål.
Opptakskrav er generell studiekompetanse/realkompetanse. I tillegg til generell studiekompetanse/realkompetanse er det frå hausten 2005 krav om 2MX eller 2MY eller 3MZ og i tillegg 3MX eller 3FY eller 3KJ eller 3BI.
Mål for studieprogrammet
Studiet er sett saman av naturfaglege emne, vannfag og samfunnsretta emne. Kombinasjonen søkjer å imøtekome dokumenterte behov for basiskompetanse hos personale som skal arbeide med natur-, helse- og miljøfaglege problemstillingar.
Basisstudiet er aktuelt for studentar som ønskjer å studere vidare ved andre høgskolar og universitet.
Studiet er identisk med dei to første åra av 3-årige bachelorstudier i naturforvaltning, helse- og miljøvern og natur- og miljøvern med geografiske informasjonssystem (GIS).
Videre studiemuligheter
Studiet kan inngå som ein del av 3-årige bachelorstudium som instituttet tilbyr. Etter fullført bachelorstudium kan ein søkje seg vidare på 2- årig masterstudium i natur-, helse- og miljøvern.
Studieprogrammets innhold, oppbygging og sammensetning
2-årig kandidatstudium i natur- og miljøvern
|
Arbeids- og læringsformer
Studentane blir fulgt opp under heile studieløpet med arbeids- og undervisningsformer som inkluderer felt-og laboratorieundervisning med rapportskriving, prosjekt, seminaroppgåver, gruppe- og seminarundervisning, forelesingar osv. Det er lagt vekt på praktiske prosjekt i læringsprosessen. Dei ulike arbeids- og undervisningsformene er omtalt i dei enkelte emneomtalene.
Gyldig fråvær (sjukemelding) inntil 20% frå ein obligatorisk del av eit emne vil bli akseptert. Ved fråvær større enn 20% vil ikkje studenten få godkjent denne delen av emnet. Studenten vil i så fall ikkje ha krav på fortrinnsrett til plass på felt/labkurset neste gongen det vert sett opp.
Vurderingsformer
I dei fleste emna vil det vere både undervegsvurdering og sluttvurdering.
I mange emne vil seminaroppgåver og liknande vere del av vurderinga. Aktuelle vurderingsformer går fram av emneomtalene.
Det tas forbehold om mindre justeringer i planen.
Publisert av / forfatter Gunhild Haugen <Gunhild.HaugenSPAMFILTER@hit.no>, sist oppdatert av - 04.05.2005