895 Innovasjon og entreprenørskap, bachelor

Målgruppe og opptakskrav

Studiet rettar seg mot alle som ønskjer meir kunnskap om innovasjon og prosessane bak. Ein stor del av studiet er prosjektarbeid der studentane arbeider saman i grupper med eigne idear eller andre sine idear og problemstillingar. Studentane vil etter avslutta studium ha gode føresetnader for å starte eiga verksemd eller rettleie andre eller arbeide med nyskapin i ei større verksemd.

Mål for studieprogrammet

Studiet skal gi studentane solide kunnskapar innan forretningsutvikling og dei fag og emne som støttar opp om slike prosessar. Entreprenørskap som samfunnsfenomen blir og drøfta.

Videre studiemuligheter

Studiet kvalifiserer for vidare masterstudium i inn- og utland.

Studieprogrammets innhold, oppbygging og sammensetning


Ny fagblokk
Emnekode Emnets navn S.poeng O/V *) Studiepoeng pr. semester
  S1(H) S2(V) S3(H) S4(V) S5(H) S6(V)
5013 Produktutvikling 10,00 O 10          
5500 Matematikk 10,00 O 10          
5010 Bedriftsøkonomisk analyse og rekneskap 10,00 O 10          
5006 Entreprenør og samfunn 10,00 O   10        
5550 Statistikk I 5,00 O   5        
5212 Organisasjonsfag I 5,00 O   5        
5350 Forretningsjus 5,00 O   5        
5310 Mikro- og marknadsøkonomi 5,00 O   5        
5014 Forretningsutvikling 20,00 O     10 10    
5203 Marknadsføring 10,00 O     10      
5002 Investering og finansiering 5,00 O     5      
5311 Makroøkonomisk teori og politikk 5,00 O     5      
5015 Immateriell rett 10,00 O       10    
5600 Informasjonsteknologi 10,00 O       10    
5016 Innovasjonsledelse 30,00 O         15 15
5906 Prosjektstyring 5,00 O         5  
5201 Organisasjonsfag II 5,00 O         5  
5204 Marknadskommunikasjon 5,00 O         5  
5205 Foretaksstrategi 5,00 O           5
5357 Arbeidsrett 5,00 V           5
5552 Operasjonsanalyse 5,00 V           5
5974 Spesialpensum 5,00 V           5
5975 Spesialpensum 10,00 V           10
5206 Logistikk 5,00 V            
5207 Distribusjonskanalar 10,00 V            
5020 Business, Innovation and Cultural
Diversity
5,00 V           5
5019 International Finance 10,00 V         10  
Sum: 30 30 30 30 30 30
*) O - Obligatorisk emne, V - Valgbare emne

Studiet er knytt opp mot 3-årig bachelorstudium i økonomi og administrasjon, og ein del av emna er felles med dette studiet. Studiet har og felles emne med andre studium ved høgskolen.

Heile studiet er på 180 studiepoeng fordelt med 30 studiepoeng på kvart semester. Studiet gir tittelen Bachelor i innovasjon og entreprenørskap.

Studiet er delt opp i emne som til vanleg varer 1 til 2 semester med 3-10 undervisningstimar for veka. Kvart emne gir studiepoeng som svarartil den arbeidsmengda emnet krev.

I stuidetplanener det sett opp forslag til valemne, men studentane kan velje fritt innanfor høgskolens studieprogram, sjå og studieplanar for andre studium ved høgskolen. Timeplan og eksamensplan kan avgrense dette valet noko. I nokre samanhengar vil det vere viktig å passe på at ein vel rett valemne med tanke på opptak til andre studium.

Ekskursjonar med arbeid før og etter er ein viktig del av studiet og må sjåast på som obligatoriske. Studentane må rekne med å betale heile elelr delar av desse ekskursjonane sjølve.

Det blir tatt atterhald om endringar i studieplanen.

Arbeids- og læringsformer

Det vil bli nytta varierte arbeids- og undervisningsformer i emna som inngår i studieplanen, til dømes forelesingar, seminar, gruppeoppgåver, individuelle oppgåver og ekskursjonar. Tradisjonelle forelesingsformer kan bli supperte med aktiv bruk av e-post, internett og databasert modellverkty.

Forholdet mellom teori/praksis

Studiet har ein teoretisk basis, men det vil bli lagt vekt på å nytte mest mogleg praktiske døme i undervisninga. I siste semester i det tredje studieåret vil det vere mogleg å velje mellom ein praktisk variant og to meir teoretiske variantar. Studiar/praksis i dette semesteret kan gå føre seg utanlands.

Vurderingsformer

Kandidatanes kunnskapr innanfor alle emne i studiet skal evaluerast. høgskolen vil nytte varierte evalueringsformer. Aktuelle evalueringsformer går fram av emneomtalene.


Det tas forbehold om mindre justeringer i planen.

Publisert av / forfatter Bergit Grivi <Bergit.GriviSPAMFILTER@hit.no> - 02.03.2007