317 Reiseliv, bachelor

Målgruppe og opptakskrav

Studiet rettar seg mot alle som ønskjer ei marknadsorientert reiselivsutdanning der økonomi- og administrasjonsfag utgjer eit vesentleg grunnlag. Studiet vil vidare passe godt i kombinasjon med andre utdanningar i Noreg og i utlandet. Opptakskrav til studiet er generell studiekompetanse eller realkompetanse.

Mål for studieprogrammet

Studiet skal gi studentane solide kunnskapar innan bedriftsøkonomi, samfunnsøkonomi, organisasjonsfag, språk og marknadsføring. Spesialiseringa i reiselivsfag vil gi studentane innsikt i praktisk relaterte problemstillingar knytt til reiselivsverksemd. Studiet vil kvalifisere til stillingar på leiar-/mellomleiarnivå i små og mellomstore reiselivsverksemder, reisemålsselskap og offentlege institusjonar. Studiet vil og kvalifisere for vidare studium i inn- og utland.

Videre studiemuligheter

Studiet kvalifiserer for vidare masterstudium i inn- og utland.

Studieprogrammets innhold, oppbygging og sammensetning


Ny fagblokk
Emnekode Emnets navn S.poeng O/V *) Studiepoeng pr. semester
  S1(H) S2(V) S3(H) S4(V) S5(H) S6(V)
5500 Matematikk 10,00 O 10          
5203 Marknadsføring 10,00 O 10          
5905 Internasjonal politikk og
samfunnsforhold
5,00 O 5          
5400 Reiseliv og samfunn 10,00 O 5 5        
5600 Informasjonsteknologi 10,00 O   10        
5310 Mikro- og marknadsøkonomi 5,00 O   5        
5350 Forretningsjus 5,00 O   5        
5212 Organisasjonsfag I 5,00 O   5        
5010 Bedriftsøkonomisk analyse og rekneskap 10,00 O     10      
5201 Organisasjonsfag II 5,00 O     5      
5906 Prosjektstyring 5,00 O     5      
5403 Reisemålsutvikling 15,00 O     5 10    
5907 Engelsk 10,00 V     5 5    
5901 Spansk 10,00 V     5 5    
5401 Reiseliv og miljø 5,00 O       5    
5553 Samfunnsvitskapleg metode 5,00 O       5    
5461 Reiseliv og GIS 5,00 O       5    
5402 Reiselivsøkonomi/reiselivsgeografi 20,00 O         20  
5902 Tverrkulturell kommunikasjon 10,00 O         10  
5415 Praksis, reiseliv 30,00 V           30
5971 Studieopphald i utlandet, reiseliv 30,00 V           30
5210 Marknadsanalyse og prosjektarbeid,
reiseliv
20,00 V           20
5357 Arbeidsrett 5,00 V           5
5204 Marknadskommunikasjon 5,00 V           5
5211 Personalleiing og organisasjonsutvikling 10,00 V           10
5908 Foretaksetikk 5,00 V           5
5951 Nordic-Baltic Perspectives on Marketing 7,50 V           5
5979 Innføring i utviklingsstudium 10,00 V           10
5973 Engelsk for ERASMUS-studenter 5,00 V            
5020 Business, Innovation and Cultural
Diversity
5,00 V           5
5019 International Finance 10,00 V         10  
Sum: 30 30 30 30 30 30
*) O - Obligatorisk emne, V - Valgbare emne

Ny fagblokk
Emnekode Emnets navn S.poeng O/V *) Studiepoeng pr. semester
  S1(H) S2(V) S3(H) S4(V) S5(H) S6(V)
Sum: 0 0 0 0 0 0
*) O - Obligatorisk emne, V - Valgbare emne

Studiet er knytt opp mot 3-årig bachelorstudium i økonomi og administrasjon, og ein del av emna er felles med dette studiet. Studiet har og felles emne med andre studium ved høgskolen

Heile studiet er på 180 studiepoeng fordelt med 30 studiepoeng på kvart semester. Studiet gir tittelen Bachelor i reiseliv.

Studiet er delt opp i emne som til vanleg varer 1 til 2 semester med 3-10 undervisningstimar for veka. Kvart emne gir studiepoeng som svarar til den arbeidsmengda emnet krev.

Valemne
I studieplanen er det sett opp forslag til valemne, men studentane kan velje valemne fritt innanfor høgskolens studieprogram, sjå og studieplanar for andre studium ved høgskolen. Timeplan og eksamensplan kan avgrense dette valet noko. I nokre samanhengar vil det vere viktig å passe på at ein vel rett valemne med tanke på opptak til andre studium.

Ekskursjonar med arbeid før og etter er ein viktig del av studiet og må sjåast på som obligatoriske. Studentane må rekne med å betale heile eller delar av desse ekskursjonane sjølve.

Det blir tatt atterhald om endringar i studieplanen.

Arbeids- og læringsformer

Det vil bli nytta varierte arbeids- og undervisningsformer i emna som inngår i studieplanen, til dømes forelesingar, seminar, gruppeoppgåver, individuelle oppgåver og ekskursjonar. Tradisjonelle forelesingsformer kan bli supplerte med aktiv bruk av e-post, internett og databasert modellverkty.

Forholdet mellom teori/praksis

Studiet har ein teoretisk basis, men det vil bli lagt vekt på å nytte mest mogleg praktiske døme i undervisninga. I siste semester i det tredje studieåret vil det vere mogleg å velje mellom ein praktisk variant og to meir teoretiske variantar. Studiar/praksis i dette semesteret kan gå føre seg utanlands.

Vurderingsformer

Kandidatanes kunnskapar innanfor alle emne i studiet skal evaluerast. Høgskolen vil nytte varierte evalueringsformer. Aktuelle evalueringsformer går fram av emneomtalene.


Det tas forbehold om mindre justeringer i planen.

Publisert av / forfatter Bergit Grivi <Bergit.GriviSPAMFILTER@hit.no> - 02.02.2007